دوتا داداش واقعی
به وبلاگ مذهبی سربازه شهید خوش آمدید
دوتا داداش واقعی
یک شنبه 5 مرداد 1393 ساعت 21:17 | بازدید : 849 | نویسنده : حميد | ( نظرات )

دو تا داداش واقعی

سلام داداشی های مهربون دلم نیومد عکستون تو وبلاگم نباشه

دارم میام پیشتون

یه روز یکی از رفقام گفت برام یادگاری شهدایی بنویس

نوشتم

همه عمر برندارم سر از خمار ومستی        که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

ناراحت شد و گفت این چی بود

من به شهدایی شدن از نگاه خودم نگاه میکنم

خدایا به اندازه ی همه ی افراد تفکر آفریده

خدایا به خاطر تفکری که به من دادی ممنونم

دو تا داداشی که وقتی یکی شهید شد اون یکی باورش نشد و رفت بالاسر جنازش و اون یکی هم با تیر زدن و میگن دست جنازه هاشون تو دست هم بود

شهدایی یعنی این یعنی تو هنوز نبودی که در دلم نشستی همین


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
.............................. به وبلاگ من خوش آمدید       اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا        .............................

 


بنر 2
بنر 4

zomorod banners



آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 4
:: بازدید هفته : 63
:: بازدید ماه : 58
:: بازدید سال : 255
:: بازدید کلی : 7972